Подання заяв в електронній формі
Настав один із найважливіших моментів Вашого життя — час вибору професії. Позаду залишилися шкільні роки, випускні іспити та тести зовнішнього незалежного оцінювання. Ви пройшли чимало. Попереду — завершальна складова цього процесу. Попереду — вступ до обраного вищого навчального закладу.
Задля того, аби цей етап відбувався легше та спокійніше для Вас та Ваших батьків, у період вступної кампанії працюватиме система «Подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів». Вона буде простою та зручною в користуванні.
Чому електронна заява на участь у конкурсному відборі є корисною особисто для Вас?
- По-перше, такий спосіб подачі документів для вступу дозволить зекономити Ваш час. Ви затратите всього кілька хвилин для того, щоб заповнити електронну форму в онлайн-режимі.
- По-друге, Ви зекономите витрати на транспорт. Скористатися електронною системою можна у будь-якому куточку України, незалежно від місця перебування.
- По-третє, у такий спосіб вдасться зменшити навантаження на приймальні комісії під час прийому документів.
Система «Подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів» діє на рівні із традиційною (паперовою) формою подачі документів відповідно до затверджених Умов прийому до вищих навчальних закладів України у 2014 році (наказ № 1510 Міністерства освіти і науки України від 29.10.2013).
Сподіваємося, що близькі для сучасної молоді інформаційні технології стануть корисними і під час вступу. Не бійтеся робити впевнений крок вперед і пам’ятайте, що майбутнє нашої держави залежить від розумної та ініціативної молоді!
Хай щастить!